perjantai 16. lokakuuta 2015

Perjantai-kooma

Tahtoisin toteuttaa suuria ja jaloja asioita, mutta ensisijainen velvollisuuteni on toteuttaa pieniä asioita ikään kuin ne olisivat suuria ja jaloja.— Helen Keller




Ja niin viikko taas vierähtänyt..

Jälleen ollaan perjantai-kooman kourissa.
Nuorena sitä odotti perjantaita kuin kuuta nousevaa, siitäkin huolimatta, että välillä viikonloppu meni työn kourissa. Perjantain tullessa tiesi, että jotain kivaa tulee varmasti tapahtumaan. Aika on kullannut muistot, tuskin se aina niin ruusuilla tanssia oli kuitenkaan, mutta mutta..

Päähän on iskostettu, että perjantaina siivotaan ja saunotaan. Juu, en siivoa, enkä sauno koskaan perjantaisin. Perjantaina ei mennä kylään, koska ihmisten pitää antaa siivota ja saunoa rauhassa. Enkä vieläkään kyläile perjantaisin, ellei joku vartavasten pyydä ja saa vielä puhutuksi ympäri, mikä ei ihan helpolla onnistu.


Mun perjantait kuluu aina enemmän tai vähemmän suuren kooman kourissa. En halua, uskottelen itselleni etten muka jaksa, tehdä yhtään mitään. Jos on hyvä perjantai niin päivä kuluu ihan vain puikkoja heilutellen, jos siedettävä niin kirjaa lukien ja sit kun on tälläinen -ääh, mä en jaksa mitään kooma niin mä en todellakaan jaksa mitään. Pitäiskö jaksaa?

Tänään kävin tyhjäämässä eläintenystävien kirpputoripöydän. Tänään olen hoitanyt kissojamme täydellä rakkaudellä. Tänään olen laittanut siskolle ja muutamalle ystävälle viestin ja tänään olen ollut hammaslääkärissä. Eikös tuossa ole tarpeeksi toimintaa yhden päivän osalta?

Jos vastauksesi oli kyllä niin kiitos. Jos se oli ei, niin valitan olet väärässä ;)

Perjantai koomaan tulee henkinen katkos nyt kun tv vie voiton -taas.. Vuorossa Vain elämää ja Anssi Kelan päivä. Sopii mulle!  


Pakko sopia. Tuskin tuossa ohjelmaformaatissa kuitenkaan ikinä nähdään Rammsteinia tai muutakaan mulle ihan oikeaa musiikkia. 


Eilen vielä suunnittelin niin pitkälle, että tänään kuvaisin yhden keskeneräisen neuleen, josta tulee joululahja ystävälleni. En kuvannu en, niin eipä sitten laiteta mitään muutakaan kuvaa.. Enkä enää kiusaa teitäkään vaan palaan asiaan toisten.

Ja te arvoisat cerppi-ihmiset tiedätte mitä tarkoitan kun sanon, että asteikolla 4-10 mennään tänään kohdassa 7....





                         <3  Pia-Marina


8 kommenttia:

  1. Ihana kirjoitus. heh, tarvitseeko jaksaa on itsellä kysymyksenä usein. Varsinkin, kun nykyään itselläni on koomailupäiviä usein ja tuntuu, että yksin olen kaiken kanssa.

    Sinullahan on ollut aktiviteettia enemmän kuin itselläni!

    Minulle on iskostunut, että lauantait ovat saunapäiviä ja keskiviikot.

    Mukavaa viikonloppua!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih, sulla ei todellakaan vaikuta olevan kooma-päiviä koskaan! Mä nostan sulle kyllä hattua kun jaksat koko ajan leipoilla ja touhuta muksujen kanssa vaikka mitä!

      Mitä mukavinta viikonloppua teidän sakille <3

      Poista
    2. ⭐⭐⭐ Kyllä ⭐⭐⭐

      Ihana kirjoitus!

      Poista
  2. Mä tiedän miltä sinusta tuntuu, en voi kuin antaa voimahalin täydestä sydämmestäni ;-)

    VastaaPoista
  3. I can't but wish you strength. Those numbers must be related to pain.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. That's right MK, numbers are related to pain.

      Poista