keskiviikko 25. marraskuuta 2015

Kolmas kerta toden sanoo

Miten surullinen marraskuu olisikin, jos meillä ei olisi tietoa keväästä." - Edwin Way Tele



Aina välillä on vaikea uskoa, että käsitöitä on tullut tehdyksi monta vuosikymmentä.
Otin  mustan seiskaveikan käteeni ensimmäisen kerran jo pari kuukautta sitten tarkoituksena kutoa lupaamani sukat enolleni...

.... aloitin, kudoin, virheen huomasin ja työn purkasin...
... aloitin uudestaam, liian leveäksi havaitsin ja purkasin..

Kolmannen kerran aloitin tänään ja hyvään alkuun pääsinkin. Tähän asti vaikuttaa hyvältä. Helppo oli kutoa kera ystävän ♡



Suuri päätös on tehty! 
Ei Enää Ikinä mustalla langalla kutomista muualla kuin auringon alla. Eihän tuota pirulaista näe kutoa. Sukat kudon kuitenkin loppuun.



Olen vammastani johtuen kämmekkäiden (villasukkien ohella) suurkuluttaja. Niitä ei ole koskaan liikaa eikä edes riittävästi.
Tällä kertaa kudo  kämmekkäitä jälleen  Annbritin värjäämästä langasta.
On vaan niin herkku väri tuossa langassa!!!


Minähän en tänä vuonna päässyt kässämessuille, kun olin edellisyönä kotiutunut etelä-ruotsista.
Asia sapetti mua ihan pirusti ja kirosinkin koko cerpin alimpaan helvettiin.. Eipä se mihinkään lähtenyt, mutta sain palasen messuista, kun ystäväni  toi minulle pienen joulukuusenkoristeen. Lemppariksi muodostui heti!


Kertakaikkiaan suloinen! Kiitos Mikka!♡


Huomasitteko muuten, että olen lisännyt blogiin uuden sivun...
Sinne alan keräileen linkkejä blogeihin joissa minä vierailen. Laittakaa kommenttikenttään lempiblogejanne niin minäkin saatan löytää uusia kiinnostavia blogeja. :)

Nyt lienee aika heittää tabletti kädestä, tarkastaa jos löytyy kirjoitusvirheitä (juu taas kirjoittelen lääkepöllyissä täällä ;) 

Huomenna kirjoittelenkin sitten siitä, mitä touhuan silloin kun olen täysin petipotilaana..

Hyvää yötä tällä erää★

♥ Pia-Marina




4 kommenttia: