lauantai 12. maaliskuuta 2016

Et kai sinä vain unohda suojella minua?"
"En toki, en ainakaan niin kauan kun sinä muistutat minua siitä."
(Niiskuneiti ja Muumipeikko)


Ei, me emme ole tulossa isovanhemmiksi mutta sisareni tytär miehensä kanssa odottavat esikoistaan.


Mikään ei tuoksu paremmalta, kuin vauva!
Tämä maha-asukki on jo nyt hiippaillut sydämeeni ja tokihan pienokaiselle piti jotain alkaa tekemään.


Peitteen alkuhan se tämä on. Värit valikoituivat sen mukaan, mitä nyt ajattelin sopivan niin tytölle kuin pojallekin.

Samalla periaatteella valikoin värin tekeillä olevaan haalariin. Ohje löytyi muistaakseni viimeitä edellisestä Novita lehdestä. 
Hieman yritän ohjetta noudattaa, mutta mä oon auttamattoman surkea siinä. Tykkään sävelellä omiani ohjeen joukkoon lähes aina.


Mukavasti olen päässyt alkuun :)
Ja juu,  pitäisi muistaa aina ottaa kuvat päivävalossa, kun siinä vaiheessa, kun aloitan postauksen olen liian laiska kuvaamaan uudestaan. Ehkä joskus vielä opin.

Valmistakin on jo tullut, mikään ongelma se ei ole kun kerran mini kokoista kutoo. Äkkiä tulee valmista ja kuten näette niin maha-asukin sukupuoli paljastettiin ♡





____________________________________________

Saanko kysyä neuvoa?
Kesäksi huivi tästä langasta sanoi ystäväni, kun sanoin virkkaavani siitä tiskirättejä.

Mutta mikä huivi???


Lanka on 100% bambua ja kerässä on 440m.

1 kommentti: